سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

هدیه آسمونی

مادرانه عاشقانه

1392/6/20 0:47
نویسنده : مامان مریم
192 بازدید
اشتراک گذاری

گل یه دونه مامان

نفس همیشگی من

امشب یکی از لباساتو داشتم تا می کردم که حس کردم بوی تنتو می ده. بوش کردم. یه نفس عمیق

بعد بغلش کردم و تمام احساسی که داشتم فقط عشق خالص خالص بود.

بینهایت عاشقتم

بینهایت دوستت دارم

هر روزی که از با هم بودنمون می گذره احساس می کنم یه مرحله جدید از عشق رو تجربه می کنم

یه عشق پاک آسمونی

به نظرم این عشق آسمونیه

یه عشق که فقط توش بخشندگیه بدون هیچ توقعی الا خوب بودن و شاد بودن خودت

نمی تونم احساسی که بهت دارمو بگم

نمی تونم همونی که تو دلم تجربه می کنم با کلمات بیان کنم

بزرگترین آرزوم اینه که همیشه همین احساس قشنگ بینمون بمونه

آرزو دارم همیشه بتونم درکت کنم

آرزو دارم همیشه محرم اسرارت باشم

آره

منم آرزو دارم دنبالت راه بیفتم و همه جوره حمایتت کنم و حتی

اگه خرابکاری هم کردی

مث همین الان

با جون و دل برات پاکش کنم

عزیز دلم:

اگه یه روزی حس کردی ازم فاصله گرفتی بدون که اشتباه می کنی

من همیشه به تو وصلم و تو به من

من و تو جدانشدنی هستیم

حتی اگه سلیقه هامون و اعتقاداتمون با هم فرق داشته باشه

حتی اگه فرسنگها بینمون فاصله بیفته

...

ولی بدون که من به عشق تو زنده ام

و به عشق تو نفس می کشم

و به عشق تو تا ابد امید خواهم داشت

...

همیشه کنارم بمون

همیشه دوستم داشته باش

و کمکم کن که نشونت بدم چقدر عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

hodeys
10 مهر 92 0:37
sooooo likeeee مشکات خوابیده، دلم یهو براش تنگ شد