سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

هدیه آسمونی

لالای فرشته

1390/10/29 3:17
نویسنده : مامان مریم
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

الان 4 ماه و 10 روز از شکل گرفتنت می گذره. بابات می گه دلمون آب شد نمی شه زودتر بیای. آخه چون خودش هفت ماهه است عجوله اما من دوست دارم تو کامل شی بعد به دنیا بیای. دوست دارم همه چیزت کامل باشه. امروز  از مرضیه خانم یکی از دوستام شنیدم که اگه برات قرآن بذارم آروم می شی و بعد تولد بهت کمک می کنه. البته مدتیه که دارم برات لالای فرشته می ذارم که دایی امین و مریم برات خریدن. اولین هدیه ای که گرفتی. من تازه رفته بودم توی چهار ماه که یه روز دایی تماس گرفت و گفت چیزی سفارش دادی؟ منم گفتم نه. آخه هر کدوم از ما که می خواستیم چیزی سفارش بدیم آدرس خونه مامانی اینا رو می دادیم. چون مامانی بیشتر وقتا خونه بود. خلاصه دفعه بعدی که ددیمشون گفتن که برام شکم بند لالای فرشته گرفتن که باید روزی سه بار بذارم روی شکمم تا تو با صوت قرآن آشنا بشی و در ضمن برای افزایش هوشتم خیلی خوبه.

خلاصه که مامان جونم، همه منتظرن تا زودتر بیای. با اینکه برام فرقی نداره دختر باشی یا پسر اما باز امروز 2 نفر دیگه گفتن تو پسری. یکی خانم قناعتی از همکارام بود.

خانواده آقای رمضانپورم می گن تو پسملی. اما واقعا برای من و بابات فرقی نمی کنه که چی باشی. هر چی باشی عزیز دلمونی و خیلی منتظرتیم.

مواظب خودت باش ما هم مواظبتیم خدا هم مواظب همه مون!

خوب بخوابی عسلم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فريبا
18 بهمن 90 13:35
مريم جون ميدونستي سبحان وقتي خوابه شبيه تو ميشه ولي وقتي خوابه شبيه باباش ميشه.