سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

هدیه آسمونی

کاش بودی هزار تا بوست می کردم

1390/3/17 15:48
نویسنده : مامان مریم
293 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامانش سلام

امروز رفتم مرکز آموزش سلامت مادران. دوست دارم دوره بارداری خیلی خوبی برات بسازم.

رفتم توی دوره های آموزش بارداری ثبت نام کردم که قراره هر جلسه که هفته ای یک بار هم برگزار می شه یک ساعت هم نرمش داشته باشیم. آخه مامانی از وقتی اومدی کمر درد دارم و نمی تونم شبا بخوابم.

البه خانم دکتری هم که اونجا بود گفت که استخر صارم هم دوره های خیلی خوبی داره. اومدم تماس گرفتم اما چون همراه نمی تونم ببرم نمی دونم چیکار کنم!

فکر می کنم اگه برم اونجا خبلب احساس آرامش کنی. شنیدم خیلی فضای خوبی داره. هم هیجان داره هم آرامش!

عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم

کاش بودی هزار تا بوست می کردم و تو بغلم فشارت می دادم

نترس مامان جون، اذیتت نمی کردم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

faeqeh
17 خرداد 90 16:49
سلام من مامان باران کوچولو هستم دختر منم هنوز نیومده خوشحال میشد تو اد لیستم ببینمت
مامان عسل
18 خرداد 90 14:21
سلام نی نی شما کی به دنیا میاد منم دلم آب شد
مامان مانی جون
19 خرداد 90 18:36
ممنونم که سر میزنی به امید خدا هر چه زود تر نی نیتو ببینی