سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

هدیه آسمونی

پسری عسلم (5 ماه و 15 روز و 4 ساعت)

1390/4/21 17:20
نویسنده : مامان مریم
252 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان از سونوگرافی اومدم! دلم آب شد بس که منتظر موندم!

پسری تو عسلم! پسر کاکل زری من!

حدود یک کیلو هم وزنت بود مامانی!

خیلی خوشحالم. نمی دونی چقدر!

به خدا برام فرقی نداشت دختر باشی یا پسر فقط دوست داشتم بدونم چی صدات کنم!

خیلی دوست دارم زودتر ببینمت

نمی دونم چرا وقتی دکتر گفت پسری اشک تو چشمام حلقه زد!

عاشقتم مامان جون.

نمی دونم چطوری به بابات بگم که حسابی غافلگیرش کنم. مطمئنم اونم خیلی خوشحال می شه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

******************************
9 مرداد 90 11:03
از صمیم قلب خوشحال شدم.خیلی مبارک باشه.ایشالا خدا هر چی بخواین بهتون بده اگه به صلاحتون باشه.کاشکی روزگار به این سرعت سپری نمیشد.گذشته ها چه زود گذشتن.انگار همین الان بود.حیف حیف حیف...........کاشکی دنیا همون وقتا وامیستاد.............................