سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه آسمونی

عزیز دلم 4 ماهشم تموم شد

1390/3/10 16:45
نویسنده : مامان مریم
250 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا فکر نمی کردم با این فاصله بیام سر بزنم

یک عالمه خاطره دارم از این روزایی که گذشت

از ماه دوم و سوم که شب و روزم به خاطر حالت تهوع یکی شده بود

تا دیشب که مامانی و بابایی برام مدال آوردن و ویارونه

خیلی روزای قشنگیه

بعضی رازاش سخت و بعضی روزاش رویاییه

اما از امروز می خوام هر روز بنویسم

برای جیگر مامان که الان دیگه 4 ماهش هم تموم شد

امروز به شیمکم کرم زدم و به گفته رویا در جهت عقربه های ساعت ماساژ دادم تا بلکه نی نی گلم یه تکونی بخوره و بالاخره دل مامانش شاد شه

اما خیلی خودتو داری لوس می کنی عروسک من! هیچ خبری از تکون نبود

اما من بازم سعی می کنم

برات یه موزیک ملایم هم گذاشته بودم. البته الان دارم موزیکای موتزارتو دانلود می کنم که شنیدم برای خلاقیت و حافظه ات خیلی خوبه.

بابا طبق معمول سر کاره و من خونه تنها

بازم برات می نویسم عروسکم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)