سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

هدیه آسمونی

اولین چک!

1390/3/10 17:21
نویسنده : مامان مریم
316 بازدید
اشتراک گذاری

بعد 10 روز تصمیم گرفتم ببینم مامان شدم یا نه اما baby-check جوابش منفی بود. البته یه دونه بعدازظهر استفاده کردم و چون جوابش منفی بود یه دونه هم صبح! اما هر دو منفی بود و من با خیال راحت که مامان نشدم و می تونم هر کاری بکنم با بابا جون سوار موتور شدم و کلی ورجه وورجه کردم و اصلا نمی دونستم تو داری جون می گیری!

اما دقیقا 08-12-89 شک کردم و یک بار دیگه baby-check گرفتم و این بار در کمال ناباوری دیدم که جواب مثبته و با چنان ذوق و شوقی به بابا گفتم که هر دو برای چند دقیقه شوکه شده بودیم و فقط به هم زل زده بودیم.

اولین جواب آزمایش روز بعد تائید کرد که جدی جدی مامان شدم

اولین نشونه های مامان شدنم لرز نیمه شب بود. چند شب منو از خواب بیدار کردی و از لرز از بابا می خواستم که رومو بپوشونه و ...

از یک هفته مانده به عید دیگه شروع کردی به خود نشون دادن و شب و روزمو یکی کردی

نه شبا می ذاشتی بخوابم از شدت تهوع نه روزا!

از بوی همه چیز هم بدم می اومد. حتی بابای طفلکت! بهش چیزی نمی گفتم اما می فهمید. آخه نصف شبا می رفتم توی سالن می خوابیدم!

اصلا حال هیچ کاری رو نداشتم و همه اش دلم می گرفت!

بازم برات می نویسم گلم. باز خسته شدم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)