سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه آسمونی

اولین پست از خونه جدید

1390/6/7 0:05
نویسنده : مامان مریم
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم، قند عسلم!

بالاخره اثاث کشی کردیم و الان توی خونه جدیدیم. امروز یکشنبه بود و من الان تنهام و هنوز بابات نیومده.

جمعه وسایلو آوردیم و تا 3 نیمه شب همه درگیر بودن و کمک می کردن. از شنبه هم که درگیر جا دادن وسایل بودیم. ظهر مادرجون اومد و تا شب موند و با کمک لیلا خانم مقداری از وسایل آشپزخانه و لباسا رو جا دادیم.

امروزم مامانی و ایمان و احسان اومدن و از بعد از ظهر تا بعد افطار کمک کردن و وسایل بابا رو بردیم اتاق شما و چون هنوز کمد توی اتاق قفسه بندی نشده مجبور شدیم همینطوری کارتنی بذاریمشون توی اتاق شما!

خلاصه که فعلا خونه کامل نشده اما هر بار که دلتنگ می شم و کلافه، می رم توی اتاقت و کلی انرژی می گیرم.

دلم می خواد زودتر 20 شهریور بشه و وسایلت بیاد و من کلی قربون صدقه شون برم!

خیلی این خونه مونو دوست دارم. می دونم شما هم وقتی بیای خوشت میاد.

راستی کنار خونه یه پارک کوچولوئه و بچه ها توش بایزی می کنن. صداشون که میاد دلم بیقرارت می شه. منتظرم زود بیای و به سنی برسی که ببرمت پارک. البته وسایل خونه که جا داده بشه هر روز می برمت تا به دنیا بیای. انشالله.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان پینگیل
8 شهریور 90 0:44
سلام مبارکه خونه جدید به سلامتی ان شالله


مرسی مریم جونم!