سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

هدیه آسمونی

یه اسم جدید

1390/6/3 2:40
نویسنده : مامان مریم
272 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب مامان جونت اسم سبحانو پیشنهاد داد! من و بابا هم پسندیدم. آخه هم معنی اش قشنگه هم بیان خوبی داره اما هنوزم نمی تونیم قطعی اسم انتخاب کنیم!

امشب بابات دستشو گذاشته بود روی شکم من و هی اسمای مختلفو می گفت ببینه کدومو دوست داری. شما هم نامردی نمی کردی! تقریبا برای هر اسمی یک بار تکون می خوردی. آخراش دیگه باباتم سر به سرت می ذاشت و اسم دختر می گفت! خیلی بازی بامزه ای بود! البته شما هم کم نیاوردی و دیگه تکون نخوردی!

راستی امشب اتاقت هم رنگ شد. هر کدوم از دیوارا یه رنگ: سبز، آبی، نارنجی و زرد. خیلی قشنگ شده بود. با بابا که رفته بودیم به خونه سر بزنیم هر بار که می رفت توی اتاقت با لبخند بیرون می اومد. منو چند بار صدا کرد و خیالپردازی های خودش برای تو رو گفت. خیلی قشنگن. انگار داره باهات زندگی می کنه.

چند شب پیش می گفت دیگه طاقت ندارم. دوست دارم زودتر ببینمش. می گفت اینقدر که اشتیاق دارم زودتر بچه مونو ببینم اشتیاق برای رفتن توی خونه جدیدو ندارم!

من و بابات خیلی دوستت داریم مامان جون.

این نی نی وبلاگم به گمونم قاط زده. ـخه من 28 هفته ام هم تموم شده اما اینجا 6 ماه و 28 روزو نشون می ده. اما الان دیگه مامان 7 ماه و 4 روزه که شما مهمون وجودشی!

انشالله دو روز دیگه توی خونه جدیدیم!

راستی این شبای احیا هم با مامان و بابا بیدار بودی و از تلویزیون احیا گرفته بودیم! ازت خواستم که برامون خیلی دعا کنی. می دونم که شنیدی و حتما هم دعا کردی. منم کلی چیزای خوب برای شما و خانواده خواستم. انشالله که همه همونی بشیم که خدا دوست داره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)