سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

هدیه آسمونی

اسمتو چی بذاریم؟

1390/5/28 14:58
نویسنده : مامان مریم
230 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی به خدا موندم دیگه!

نمی دونیم چه اسمی روت بذاریم. یه اسم قشنگ با معنی خیلی خوب!

بابات امروز می گفت استخاره کنیم. اما بهش گفتم که برای این چیزا استخاره نمی کنن. اونم از خدا خواست تا زمان تولدت خدا یه جوری بهش بفهمونه که چی بذاریم.

اسمایی که برات انتخاب کردیمو اینجا می ذارم. هر کی اومد دیدن وبلاگ نظر بده.

امیدرضا

حمیدرضا

محمد راستین

یحیی

یوسف

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مطهره
31 مرداد 90 20:53
وای خدای من
من عاشق بچه ی پسرم
امید رضا خیلی اسم قشنگیه
آخه میدونی اسم عشقم امید یا شاید هم امید رضا آخه میدونی تمام برادراش پیوند امید دارند هنو ازش نپرسیدم اونم پسوند اسمش رضایه یا نه به هر حال امید رضا اسم خیلی قشنگیه
اسم هیوا هم قشنگه معنیش میشه امید
اسم عباس هم خیلی با حاله
کیارش هم قشنگه
ولی امید رضا یه چیز دیگست
به نی نی کوچولوت سلام برسون
وای یادم رفت خاطراتت خیلی قشنگه
همیشه سلامت باشی


مطهره جان ممنون از احساسات قشنگت!
سرور
28 شهریور 90 10:36
سلام . خوبی مامان مهربون؟ حمیدرضا خیلی اسم قشنگیه ها
مامان پریناز
3 مهر 90 18:49
این روزای قشنگ میگذره و روزای قشنگ تری میاد به سلامتی انشالله یحیی و یوسف اصلانذار برای بعدها سختش میشه.اسمهایی که من دوست دارم:مهدیار-ایمان-عرفان
SAMA
4 مهر 90 19:09
mohamad rastin