سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

هدیه آسمونی

کار بزرگ من و شما!

1390/6/27 19:38
نویسنده : مامان مریم
237 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی خیلی دیر می گذره. دیگه نم نم طاقتم داره تموم می شه! دلم می خواد زودتر بیای!

راست می گن از وقتی اتاق نی نی رو بچینی دیگه روزا خیلی زود می گذره!

الهی فدات شم، امروز رفته بودیم کلاس. چقدر این خانم روستا به آدم روحیه و آرامش می ده!

امروز از کار بزرگی که قراره من و شما با هم انجام بدیم می گفت. از لحظات تولد شما! چقدر برای اون لحظه بیقرار و بیتابم. به درداش فکر نمی کنم. به اتفاق بزرگی که قراره بیفته فکر می کنم!

الهی که سلامت بدنیا بیای و دنیای مامان و بابا رو زیر و رو کنی!

چند تا عکس از اتاقت گرفتم اما با کیفیت نیستن. انشالله سر حوصله حتما همه روز میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

یاسمن مامان رادین
3 مهر 90 20:04
عزیزم امیدوارم پسر گلت صحیح و سالم و البته به موقع بیاد توی بغلتون و شیرینی زندگیتون رو چند برابر کنه.
مریم مامان پندار
19 مهر 90 23:30
سلام خوبی؟ میگم برعکس نوشتی ها اتاق رو که بچینی انتظار طولانی میشه چون هی میری اتاق رو میبینی میگی کی میاد کی میاد . بهرحال الهی که سالم و تپل مپل بیاد بغلت
ُسمانه
25 مهر 90 19:08
سلام مریم جون عزیزم خیلی خیلی ممنونم بابت معرفی وبلاگ تازه عروس تو نی نی سایت، فوق العاده مفید یود برام منم هفته 37 تموم شدم و گرچه هیچ کلاسی نرفتم ولی دارم از تجربیات دوستان استفاده می کنم