سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

هدیه آسمونی

تکونای نی نی!

1390/4/11 11:41
نویسنده : مامان مریم
262 بازدید
اشتراک گذاری

همه ازم می پرسیدن حرکت بچه رو حس می کنی و منم می گفتم نه!

غافل از اینکه همون قلقلکای ریز توی شکمم کار خود بلات بود و همونا تکونای تو شیطون بلا بود. اما با پایان 5 ماهگی آنقدر زیاد شدن که دیگه متوجه شدم خودتی!

دیروز برای اولین بار با بابایی بازی کردی.

بابا مثل هر روز سرشو آورده بود نزدیک شکمم که باهات حرف بزنه.

وقتی بهش گفتم داری تکون می خوری سرشو گذاشت رو شکمم که صداتو بشنوه که یه دفعه به گوشش ضربه زدی! آنقدر هیجانزده شده بود که حد نداره.

حدود 5-6 دقیقه ای با هم بازی کردین. مرتب تو ضربه می زدی بلافاصله بابات. صحنه خیلی قشنگی بود از تو و بابا!

الانم هی داری تو دلم وول می زنی! قربون کله معلق زدنت بره مامان!

راستی یه خبر خوب و اونم اینکه هفته پیش بالاخره خونه مونو عوض کردیم و الان دیگه تو هم اتاق داری!

از همین حالا دارم راه رفتنت با اون پاهای کوچولوتو توی اون خونه می بینم!

خیلی منتظرتیم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)