سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

هدیه آسمونی

فلفل!

1392/5/19 13:28
نویسنده : مامان مریم
180 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب رفته بودیم خونه مامان جون و الان بابا جون تماس گرفت تا برام تعریف کنه که دیشب چی شده بوده!

دیشب بابا جون یه فلفل می ده بهت و می گه اگه تند بود نخور. شما هم با دندون یه فشار رو فلفل میاری  و تا متوجه می شی تنده پسش می دی و نمی خوری. باباجون کلی کیف کرده بود این کار شما رو دیده بود و الان با کلی ذوق و شوق برای من تعریف کرد و کلی توصیه کرد که برات خوب برنامه ریزی کنم تا از اینهمه هوش و استعدادت در جهت درست استفاده کنی!

همه تلاشمو می کنم تا یه دونه فرشته پاک آسمونی من همیشه آسمونی بمونه و فرد موفق و شادی باشه. بهت قول می دم که همه همه همه تلاشمو می کنم. قول قول قول!

یا علی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)