سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

هدیه آسمونی

وسایل بهداشتی عروسکم

1390/5/13 18:32
نویسنده : مامان مریم
316 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونم وسایل بهداشتی ات و وسایل حمومت هم بالاخره خریداری شد و من فکر می کنم دیگه کم و کسری خاصی نباشه. یک کم خرده ریزه که اونم جور می شه.

فرشته کوچولوی مامان دعا کن قضیه خونه به سلامتی تموم بشه و من بتونم اتاق خوشگلتو بچینم! فعلا که همه وسایلت خونه مامانیه و من همه اش دلم می خواد برم ببینمشون اما ....

نمی دونی چقدر منتظرتم.

این روزای ماه رمضان هر روز با هم یک جز قرآن گوش می کنیم و برات دعای هر روزو می ذارم و شما هم آروم و ساکت می شی. نمی دونم می خوابی یا داری گوش می کنی و ساکتی.

امروز به بابا امیر گفتم که از بچگی می ذارمت کلاس قرآن تا انشالله قبل مدرسه تمام قرآنو با معنی حفظ بشی. آخه به نظرم اگه حرفای خدا توی گوشت باشه برای بزرگسالیتم بهتر و درست تر می تونی تصمیم بگیری. نمی دونی چقدر دلم می خواد بهترین بچه باشی و باعث سربلندی من و بابات!

جونم مامان! گاهی حس می کنم حرفایی که از ذهن منم می گذره می شنوی. همین الانم تکون خوردی و اولین بارت نیست که وقتی خیلی دوست دارم جوابمو بدی می بینم تکون می خوری!

عسلم چقدر خوبه که خدا تو رو به ما داده.

سه شنبه کلاس آموزشی راجع به شیردهی بود و من واقعا با هر جمله که می شنیدم احساس می کردم توی بغلم هستی و دارم بهت شیر می دم. این شیردهی هم عالمی باید باشه! برخلاف همه که فکر می کنن شیر خوردن یک کار فیزیکیه اما مربیمون می گفت که مهمترین رابطه عاطفی مادر  و فرزنده!

الهی مامان دورت بگرده منتظرتم بیای تا همه عشقی که بهت دارم نثارت کنم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)