سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

هدیه آسمونی

بازگشت صدا در حمام!

1391/2/4 22:41
نویسنده : مامان مریم
437 بازدید
اشتراک گذاری

امشب مثل همه شبای دیگه ای که قرار بود پسرمو حمام کنم ساعت 9 می خواستیم بریم حمام. اما من که هنوز وسایلو آماده نکرده بودم سبحان جونمو گذاشتم توی وانش تا وسایلو ببرم. ( محض اطلاع وان بدون آب بود و کاملا از نظر ایمینی تائئید شده بود) قبلا هم این کارو کرده بودم اما امشب اتفاق جالبی افتاد و ...

سبحان طبق معمول شروع کرد به سر و صدا درآوردن ولی این بار با صدای بلندتر. تازه متوجه بازگشت صدا در حمام شد و لحظه به لحظه صداشو بالاتر برد. خیلی بامزه بود. جیغ می کشید و داد می زد! و این داستان ادامه داشت ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
4 اردیبهشت 91 23:50
چه جالب
سحر مامان تانیا
5 اردیبهشت 91 1:11
عزیزممممممممم، قربون این شاه پسر برم من... مامانش عکس های جدیدبزار لطفا
مریم مامان پندار
14 اردیبهشت 91 21:36
کنچکاو من قربونت برم که دقت میکنی و همه چی رو متوجه میشی پندار منتظرته بیا سر بزن
حدیث
16 مهر 91 0:51
قربون اکتشافاتت بشم من دانشمند کوچولوووو