سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

هدیه آسمونی

اصلاح مو با رنگ انگشتی!

1392/4/29 1:26
نویسنده : مامان مریم
208 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قرار بود با بابا موهای شما رو اصلاح کنیم. آخه موهای نرم و نازکت خیلی بلند شده بود و چون موقع شیر خوردن خیلی عرق می کنی، بیشتر وقتا هپلی می شدن. بالاخره امروز تونستم بابا رو قانع کنم تا بمونه و موهاتو با هم اصلاح کنیم. اول بردمت حموم و یه عالمه در و دیوار حمومو نقاشی کردی!

با مزه بود وقتی انگشتتو می کردی تو قوطی رنگ و با چندش صورتتو جمع می کردی! من واقعا دوست دارم بدونم چرا همچین حسی داری. آخه مگه تو از چیز چندش آور چی می دونی؟! نتونستم از این حالتت عکس بگیرم. آخه تا دوربینو می دیدی می خواستی با همون دستای رنگی بیای و بگیریش.

بعد نقاشی اومدی بغلم و من بهت شیر دادم و بابا هم موهاتو اصلاح کرد. و دوباره قرص ماه من کامل شد!

نقاشی در حمام

نقاشی در حمام

نقاشی در حمام

نقاشی در حمام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)