سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

هدیه آسمونی

دنا!

1392/4/27 15:00
نویسنده : مامان مریم
182 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با هم رفتیم خونه مامان جون. بابا جون و دایی ایمان می خواستن برن بیرون و شما هم بهونه گرفتی که می خوای بری بیرون. منم که دیدم اینطوریه رفتم لباس بپوشم که ما هم بریم بیرون. اما تا من حاضر شم دیدم شما رفتی جلو خونه همسایه روبرویی و داری با دخترشون دنا که یکماه با شما تفاوت سن داره، حرف می زنی. بهت تعارف کردن و شما هم با روی باز پذیرفتی.

فکر کردم درو که ببندن بهونه می گیری و برمی گردی. اما در رو هم بستن و خبری نشد. هیچ بیتابی نکردی. منم با خیال راحت رفتم خریدای استخرتو کردم و برگشتم و شما هنوز هم مونده بودی. بالاخره اومدم دنبالت و با چندین بار صدا کردن آقای قاهری بالاخره تشریف آوردین و ما رو هم تحویل گرفتین!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)